Probleem met SecuROM.

Wat is mounten nou precies en hoe werkt het? Of zijn er problemen, vraag hier om raad.

Re: Probleem met SecuROM.

Berichtdoor bartjebv op 06 nov 2009, 00:09

okee bedankt,, sorry hoor maar mijn laatste vraagje is moet je na het instaleren alleen de crack uitpakken en de seculauncher vervangen of moet je ook nog iets met daemon tools doen ik hoop het niet
bartjebv

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor pablo op 06 nov 2009, 12:44

Om een spel te installeren moet je iets met daemon tools doen, mounten namelijk. Daemon tools is alleen een 'nep' DVD speler om het spel sneller te kunnen installeren (en het niet te hoeven branden).

Daarna moet de beveiliging van het spel eruit gehaald worden, dus pas je de crack toe. That's it, dan kan je het starten! Voeg de crack wel even toe aan de 'uitzonderingen' van je virusscanner zodat deze niet wordt herkend als virus.

BTW, welke versie van je spel heb je gedownload, kun je de preciese naam geven van de torrent? :)
pablo

Berichtdoor BlackIce op 06 nov 2009, 15:02

Een link naar de torrent is wel handig jah!
BlackIce

Berichtdoor bartjebv op 06 nov 2009, 19:52

sorry hoor voor de onozel heid :P maar het is gelukt :*) alleen blijkt me computer te traag te zijn voor dat spel slim he:P maar alsnog bedankt ik weet nu eindelijk hoe het moet :)
bartjebv

Berichtdoor lay-out op 06 nov 2009, 20:39

bartjebv schreef:sorry hoor voor de onozel heid :P maar het is gelukt :*) alleen blijkt me computer te traag te zijn voor dat spel slim he:P maar alsnog bedankt ik weet nu eindelijk hoe het moet :)

Is niet erg hoor, daarvoor bestaan er forums! Om te weten of je een game deftig kan draaien kan je naar deze(http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/sit gaan. Dan moet je kijken of je pc voldoet aan de recommedend specifications, en dan kan je hem normaal vloeiend draaien.(tenminste op laagste resolutie!)

greetz lay-out,,
Afbeelding
lay-out

Berichtdoor BlackIce op 10 nov 2009, 20:07

Of gewoon systeemeisen kijken van het spel als de game niet in het lijstje van requirements lab staat!
BlackIce

Vorige

Keer terug naar Virtuele DVD spelers